Kim jestem
i z kim współpracuję?

MANUELA PLIŻGA LLB

Mediatorka, mentorka i trenerka kompetencji międzykulturowych oraz mediacyjnych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autorka programów edukacyjnych i projektów międzykulturowych. Własne 10-letnie doświadczenie migracyjne (Niemcy, Australia). Z wykształcenia prawnik. Jako trenerka przeszkoliła ponad 5.000 uczestników pochodzących z 26 krajów. Wykładowczyni akademicka na uczelniach w Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Kuwejcie. Kieruje firmą The Talk Box od 2022 roku.

TOLA OMONIYI

Doświadczony praktyk mediów, prezenter radiowo-telewizyjny („Praiseworld Radio”), podcaster, mówca publiczny, konferansjer i ekspert ds. komunikacji. Oferuje szkolenia z wystąpień publicznych, aby pomóc ludziom mówić jak profesjonalista i pożegnać się ze stresem na scenie. Pochodzi z Nigerii, mieszka i pracuje we Wrocławiu.

O firmie The Talk Box

Firma szkoleniowo-mediacyjna 

  • Z siedzibą we Wrocławiu
  • Działa na terenie całej Polski oraz za granicą
  • Oferuje szkolenia i mentoring w 3 językach

Wspiera Ciebie i Twoje zespoły w rozwijaniu kompetencji: 

  • komunikacyjnych 
  • międzykulturowych  
  • rozwiązywania konfliktów

Nasza oferta jest skierowana do firm i instytucji, które inwestują w swój rozwój oraz poszukują wysokiej klasy specjalistów z zakresu:

  • komunikacji interpersonalnej
  • kompetencji międzykulturowej
  • zarządzania konfliktami
  • zarządzania pokoleniem Z
  • zarządzania migracjami
  • wspierania procesów integracji
  • wystąpień publicznych w j. angielskim

Co nas wyróżnia?

  • Indywidualne podejście & oferta szyta na miarę
  • Zaangażowanie & wysoka jakość usług
  • Otwartość na świat i innowacyjne metody szkoleń
  • Zmiana postaw naszych uczestników – nowe kompetencje i wiedza, istotna zmiana postaw na bardziej otwarte na różnorodność kulturową i pokoleniową w swoim otoczeniu
  •  

12 korzyści ze współpracy z nami:

  1. Oferta szyta na miarę dla Twojego zespołu i Ciebie
  2. Profesjonalne wsparcie doświadczonych międzynarodowo ekspertów
  3. Nowatorskie metody pracy stosowane z powodzeniem w międzynarodowym środowisku za granicą
  4. Zapobieganie powstawaniu konfliktów i napięć w zespole, w tym wynikających z różnic kulturowych i pokoleniowych
  5. Zmniejszenie kosztów zarządzania zmianą i konfliktami, w tym kosztów wizerunkowych firmy
  6. Nowa praktyczna wiedza i umiejętności samodzielnego radzenia sobie z wyzwaniami przez pracowników i liderów
  7. Nowa jakość współpracy pracowników w firmie
  8. Podniesienie jakości obsługi Klientów 
  9. Odskocznia od stresu połączona z efektywną nauką radzenia sobie z emocjami podczas szkoleń
  10. Podniesienie motywacji do pracy w różnorodnym zespole 
  11. Współpraca z doświadczonym partnerem, który zapewnia poufność i zaufanie
  12. Rozwój firmy poprzez inwestycję w nowe, kluczowe kompetencje pracowników